Ontdek een wereld vol nieuwe mogelijkheden via onze onlinediensten, die je allemaal kunt gebruiken door je Wii U met het internet te verbinden.
Je kunt je Wii U heel gemakkelijk met het internet verbinden, dus je kunt binnen de kortste keren van onze onlinediensten genieten.
Chat met vrienden van over de hele wereld, ontdek nieuwe games, deel je game-ervaringen online en nog veel meer.
1. Zorg dat je Wii U met het internet is verbonden en log dan in met een gebruikersaccount waaraan een Nintendo Network ID is gekoppeld.
4. Zodra de software is geïnstalleerd, kun je deze openen in het Wii U-menu. Volg dan de instructies op het scherm om te beginnen!