Get ready to rumble as two great fighting traditions come together with explosive results – exclusively on Wii!
The seventh game in Capcom’s hit VS. series, TATSUNOKO VS. CAPCOM: ULTIMATE ALL-STARS continues the tradition of the franchise by pitching famous characters from the Capcom game universe into battle against a roster of opponents from a whole other world.
This time around, the likes of Ryu, Chun-Li and Alex from Capcom’s Street Fighter series will square off against characters created by famous Japanese animation studio Tatsunoko Productions. With almost half a century of animation excellence under their belts, Tatsunoko Productions have built up a wealth of rich characters that promise to become just as familiar to gamers in Europe as they already are to anime fans in Japan.
Click here to visit the TATSUNOKO VS. CAPCOM: ULTIMATE ALL-STARS website to see the game in action, learn more about the fighters flying the flag for both Tatsunoko and Capcom, and to discover how the chaotic action can be brought to order by new fighting game fans and experienced campaigners alike.