Maak je klaar voor het gevecht! Twee werelden komen in botsing, met explosief resultaat - alleen voor Wii!
TATSUNOKO VS. CAPCOM: ULTIMATE ALL-STARS is het zevende deel in Capcom's succesvolle VS.-serie. Het spel zet de traditie van deze reeks voort door beroemde Capcom-spelpersonages tegenover een grote groep rivalen uit een hele andere wereld te plaatsen.
Deze keer zullen personages als Ryu, Chun-Li en Alex uit Capcoms Street Fighter-serie in het strijdperk treden tegen figuren die gecreëerd zijn door de beroemde Japanse tekenfilmstudio Tatsunoko Productions. Deze studio heeft bijna een halve eeuw aan geliefde tekenfilmseries geproduceerd. Tatsunoko Productions beschikt dus over een grote schat aan rijke personages die onder Europese gamers net zo bekend zullen worden als onder de tekenfilmfans in Japan.
Klik hier om de TATSUNOKO VS. CAPCOM: ULTIMATE ALL-STARS-site te bezoeken. Hier zie je het spel in actie, kom je meer te weten over de personages en ontdek je hoe zowel nieuwe vechtspelfans als veteranen orde in de chaos kunnen scheppen.