Get set to play the world's #1 puzzle game, now for Wii!
Soar to gem-matching heights in Classic mode, or speed through matches against the clock in Action mode. For even more dazzling fun, bump up your brainwaves with multi-faceted Puzzles, or enter the Zen state of Endless play.