Stijg in de modus Klassiek naar ongekende hoogten als je series edelstenen maakt, of race tegen de klok in de modus Actie. Voor nog veel meer schitterend speelplezier kun je jouw hersenen kraken met veelzijdige puzzels of een zentoestand bereiken door eindeloos te spelen. Elk spel levert hoogwaardig speelplezier!