Nefasto's Misadventure: Meeting Noeroze
In this vibrant tribute to the point and click genre, play as Nefasto, a corrupted piece of game data, locked in a buggy console! The system is about to crash and your time is running out! Will you find a way out before you are permanently deleted from the program?
Adventure, action, puzzle, etc. Guide Nefasto through a strange and mind-blowing world as you solve challenging puzzles. Meet colourful-looking and talking characters, fight wacky bosses and unlock one of the many endings before the clock runs out!
Unique, offbeat, and surprising, Nefasto's Misadventure: Meeting Noeroze is an extravagant point and click full of humour and references.