Nefasto's Misadventure: Meeting Noeroze
In dit levendige eerbetoon aan het point-and-click-genre ben je Nefasto, een beschadigd stukje gamedata, opgesloten in een gammele console! Het systeem staat op het punt te crashen en je hebt bijna geen tijd meer! Weet je een uitweg te vinden voordat je definitief uit het programma gewist wordt?
Avontuur, actie, puzzel... Leid Nefasto door een vreemde en verbazingwekkende wereld terwijl je uitdagende puzzels oplost. Ontmoet kleurrijke personages met een apart taalgebruik, vecht tegen maffe eindbazen en ontgrendel een van de vele eindes voordat de tijd om is!
Nefasto's Misadventure: Meeting Noeroze is uniek, eigenzinnig en verrassend. Het is een extravagant point-and-click-avontuur, boordevol humor en verwijzingen.