DreamWorks All-Star Kart Racing
An all-star cast of some of your favorite DreamWorks characters brings the fun and hilarity to high-speed kart racing action like never before! Race on 20 different DreamWorks-themed tracks, including Shrek’s Swamp, New York City Zoo from Madagascar, Isle of Berk, and more! 20 of the most iconic DreamWorks characters: Shrek, Po, Tigress, Puss in Boots, Hiccup, Astrid, Boss Baby, and other top favorites all come together in a kart racing experience like no other.