DreamWorks All-Star Kart Racing
Een sterrencast van enkele van jouw favoriete DreamWorks-personages brengt het plezier en de hilariteit van razendsnelle kartrace-actie zoals nooit tevoren! Race op 20 verschillende DreamWorks-geïnspireerde circuits, waaronder het moeras van Shrek, de dierentuin van New York City uit Madagascar, Eiland van Berk en meer! 20 van de meest iconische DreamWorks-personages zoals Shrek, Po, Tijger, Gelaarsde kat, Hikkie, Astrid, Kleine Baas en andere topfavorieten, komen samen in een unieke kartrace-ervaring.