Bibi & Tina – Adventures with Horses
Ride as Bibi or Tina over hill and dale through the glorious countryside around Martinshof. Persistent training with your horse will constantly improve your riding skills. Face numerous challenges and demonstrate your strong nerves and sporting prowess in the decisive race in the maize maze!