Zombie Town
KILL ZOMBIE BOSS - Survive long enough to kill the zombie boss at the end of the level!
As you complete each mission you advance onto the next mission in that play category. You are free to pick the order you want to play.
As you go through the levels, you’ll collect coins that the zombies are carrying from their days as a human.
At the end of each level, you can spend your coins in the shop for weapons upgrades. You can also unlock additional characters to take on your journey to rid the neighbourhood of zombies!