Gameplay
Terwijl je elke missie voltooit, ga je door naar de volgende missie in die speelcategorie. Je bent vrij om de volgorde te kiezen waarin je wilt spelen.
Terwijl je door de levels gaat, verzamel je munten die de zombies dragen uit hun tijd als mens.
Aan het einde van elk level kun je je munten in de winkel uitgeven voor wapenupgrades. Je kunt ook extra personages ontgrendelen om mee te nemen op je reis om de buurt van zombies te verlossen!