YOHANE THE PARHELION -BLAZE in the DEEPBLUE-
Yohane's fantasy world sets the stage for a 2D metroidvania in "Yohane the Parhelion: Blaze in the Deepblue"!
The player takes control of Yohane as she ventures into a mysterious dungeon alongside her partner Lailaps. She must challenge the monster-infested labyrinth to rescue her missing friends.
As Yohane crafts new equipment from the items she finds and gains the power of her comrades, she'll be able to explore more and more of the dungeon.
You'll encounter some areas in the dungeon that change randomly each time you visit, keeping your dungeon delves fresh.
Inside the dungeon, you'll encounter special areas that randomly change their layout. They'll provide a new and fresh challenge as you explore the dungeon.
As you explore the dungeon and defeat monsters, you'll collect a variety of materials. Combine these materials to craft new weapons and accessories for Yohane at any time. Over 90 crafting recipes are available!
Familiar faces from the anime fill out the colorful cast of characters. Bursting with personality, Yohane's companions lend their aid.
Use a Musical Score to power up with music! The theme song, "Deep Blue," will bring forth Yohane's inner strength!
When an undersea dungeon suddenly surfaces in the ocean near Numazu, it becomes the talk of the town.
She'll encounter fierce challenges, such as monstrous fish and ever-changing corridors.
Will Yohane be able to rescue her friends and uncover the mystery of the dungeon?