Welcome to Thimbleweed Park. Population: 80 nutcases.
A haunted hotel, an abandoned circus, a burnt-out pillow factory, a dead body pixelating under the bridge, toilets that run on vacuum tubes... You’ve never visited a place like this before.
...What does Junior Agent Reyes know about a 20-year-old factory fire that he’s not saying?
...Will aspiring game developer Delores abandon her dreams and stick by her family?
By the end of a long, strange night in Thimbleweed Park, all of this will be answered – and you’ll question everything you thought you knew.