Welkom in Thimbleweed Park. Bevolking: 80 dwazen.
Een spookhotel, een verlaten circus, een uitgebrande kussenfabriek, een lijk onder de brug, wc’s op vacuümkracht… je hebt nog nooit zo’n plaats bezocht!
Wat weet beginnende agent Reyes over de brand van twintig jaar geleden in de fabriek, en wat vertelt hij ons niet?
Zal de opkomende game-ontwikkelaar Delores haar dromen laten varen en bij haar familie blijven?
Op het eind van een lange, rare nacht in Thimbleweed Park, zul je alle antwoorden voorgeschoteld krijgen – en je zult alles wat je tot nu toe geleerd hebt in vraag stellen.