YOU are a psychiatrist, trying to solve a murder whilst treating the unusual patients of the recently deceased Doctor Dekker. Ask any questions and collect the evidence as you uncover the identity of the randomly generated murderer whilst trying to figure out the chaos that was left behind.
The Infectious Madness of Doctor Dekker is a Lovecraftian FMV murder mystery, which gives players full freedom to question suspects by typing their own questions or by picking from a predetermined list.