The Fairy's Song
Marnie has been palmed off in her grandmother’s care in the boring backwater English village of Fenchapel.
Despite her grandmother’s constant ravings about fairies, Marnie wanders into the forest… She happens upon a young female knight in a glade, clutching a sword. The knight has been sleeping for many centuries, but Marnie inadvertently awakes her.