The Fairy's Song
Ondanks de constante preken over feeën, wandelt Marnie het woud in... Hier komt ze een jonge, vrouwelijke ridder tegen op een open plek met haar zwaard stevig in haar hand. De ridder heeft vele honderden jaren geslapen, maar Marnie heeft haar per ongeluk gewekt.