Synthetic Lover
In the year 2066, biologically engineered humanoids make up a large percentage of the workforce. The protagonist of Synthetic Lover is one such humanoid and, like the rest of his colleagues, he lives to serve a single purpose, to fulfill his pre-programmed vocation. In his case, that means working in an adult entertainment center known as Dollhouse.
Synthetic Lover is a sci-fi visual novel about an individual who discovers the challenges of being human. During his journey, he navigates the ups and downs of an imperfect life while trying to avoid conflict with a powerful organization, learning to understand emotions, form friendships and possibly finding real love. Make critical choices as you navigate dialogue with a unique cast of characters. Discover 7 different endings and unlock beautiful CG scenes along the way, all brought to life with full English voice acting and narration!