Synthetic Lover
In het jaar 2066 vormen mensachtige robots een groot deel van de beroepsbevolking. De hoofdrolspeler van Synthetic Lover is zo'n robot en hij leeft net als zijn collega's voor één doel: om zijn voorgeprogrammeerde taken te vervullen. Dat betekent in zijn geval werken in een amusementscentrum voor volwassenen, ook wel bekend als het Dollhouse.
Synthetic Lover is een visuele scifi-roman over een individu dat de uitdagingen van het mens zijn ontdekt. Tijdens zijn reis moet hij leren omgaan met het wel en wee van een imperfect leven terwijl hij conflicten met een machtige organisatie moet vermijden. Hij leert emoties begrijpen, smeed vriendschappen en vindt misschien wel echte liefde. Maak belangrijke keuzes tijdens de dialogen met een unieke cast van personages. Ontdek zeven verschillende eindes en ontgrendel prachtige CG-scènes. Dit alles is tot leven gebracht met een volledig Engels verhaal en Engelse stemmen.