Strange Telephone
Jill is trapped in a dark world, and in front of her floats a large mysterious door.
The resulting characteristics of the space depend on the numbers you input into the phone.
There are several conclusions to this story. Guide Jill to all of the different endings and discover the truth behind the world of Strange Telephone.