Strange Telephone
Voor haar ogen verschijnt een grote deur. Jill zit gevangen in een duistere wereld.
Door een 6-cijferig nummer op Graham in te toetsen, kan ze de wereld laten veranderen.
Deze game heeft meerdere eindes. Wijs Jill de weg naar alle verschillende eindes en ontdek de waarheid achter de wereld van Strange Telephone.