Spooky Bundle: From Shadows & Apocalipsis
A vicious WEREWOLF and a cunning VAMPIRE - creatures of the dark born of anger and blood are the last hope for a world taken over by black magic. Led by a mysterious sage, Cornelius, they’ll have to face hellish hordes of demons and fight through 21 sprawling levels before they can defeat the ULTIMATE EVIL!
Apocalipsis is also the first appearance of the best-selling black metal band, Behemoth, in the world of video games. With Behemoth’s music hidden in gameplay and Nergal (the ominous leader of the band) narrating, it’s one hell of an experience!