Spooky Bundle: From Shadows & Apocalipsis
Een wrede WEREWOLF en een sluwe VAMPIRE - wezens van het duister geboren uit woede en bloed zijn de laatste hoop voor een wereld die is overgenomen door zwarte magie. Onder leiding van een mysterieuze wijsgeer, Cornelius, moeten ze het opnemen tegen helse hordes demonen en door 21 uitgestrekte levels vechten voordat ze het ultieme kwaad kunnen verslaan!
Apocalipsis is ook de eerste verschijning van de bestverkopende blackmetalband Behemoth in de wereld van videogames. Met de muziek van Behemoth verborgen in de gameplay en Nergal (de onheilspellende leider van de band) als verteller, is het een geweldige ervaring!