● Race with planes and beat your opponents by using the drifting mechanic and power-ups.
● Vintage, Modern, Fantasy: 16 planes with four different paint jobs each ensure everyone will find their new favorite aircraft.
● Six Power-ups! Capture up to two different powers in your plane’s arsenal, then collect upgrades to increase the strength of those existing powers. Strategy becomes key as you must choose which powers to keep, which ones to upgrade, and which ones to convert into Boost energy.
● Stunning Visuals: Race through scenic venues like canyons, tundra, or tropical islands, created with beautiful, vibrant colors.
● 8-person Multiplayer: Take your friends down online in this fast and furious battle.
● 5 Exciting Game Modes: Power Race Mode is high-speed racing paired with power-ups; Speed Race Mode, in which players navigate the course through ring targets that increase aircraft velocity, and Survivor Mode where pilots race against the countdown clock and each other. Plus Deathmatch and Team Deathmatch on top of all of that!