● Race met vliegtuigen en versla je tegenstanders met behulp van de drijvende mechanica en power-ups.
● Vintage, Modern, Fantasy: 16 vliegtuigen met elk vier verschillende verfopdrachten zorgen ervoor dat iedereen zijn nieuwe favoriete vliegtuig vindt.
● Zes power-ups! Verover maximaal twee verschillende krachten in het arsenaal van je vliegtuig en verzamel vervolgens upgrades om de kracht van die bestaande krachten te vergroten. Strategie wordt allesbepalend, aangezien je moet kiezen welke krachten je wilt behouden, welke je wilt upgraden en welke je wilt omzetten in boost-energie.
● Verbluffende beelden: race door schilderachtige locaties zoals canyons, toendra's of tropische eilanden, gemaakt met prachtige, levendige kleuren.
● Multiplayer voor 8 personen: schakel je vrienden online uit in deze snelle en furieuze strijd.
● 5 spannende spelmodi: Power Race-modus is racen op hoge snelheid gecombineerd met power-ups; Speed Race-modus, waarin spelers door ringdoelen navigeren die de snelheid van het vliegtuig verhogen, en Survivor-modus waarin piloten tegen de aftelklok en tegen elkaar racen. Plus Deathmatch en Team Deathmatch daar bovenop!