Sky Jaguar 2
Sky Jaguar 2 is a frantic game that will test your reflexes as a player. Several alien races have risen to war, and only you can face the threat. You are the best pilot in the galaxy and this is a good time to prove it. No one is going to help you. You are alone against thousands of enemies who will destroy you.
They are 3 different types of weapons. Choose which of them is the most suitable for each situation. Collect all kind of items to help you in your mission; missiles, speed, extra weapons... Everything is against you, but you are a hero, and the heroes always win.