Sky Jaguar 2
Sky Jaguar 2 is een hectische game die je reflexen als speler zal testen. Verschillende buitenaardse rassen zijn in oorlog gekomen en alleen jij kunt de dreiging het hoofd bieden. Je bent de beste piloot van de melkweg en dit is een goed moment om het te bewijzen. Niemand zal je helpen. Je bent alleen tegen duizenden vijanden die je zullen vernietigen.