Sable's Grimoire
When Sable is accepted into Amadronia Magic Academy, he believes that his dream of becoming a world-renowned magic researcher is finally within his grasp.
Unfortunately for Sable, his first day at Amadronia quickly proves to him that this will not be the case. Play as Sable, an aspiring magic researcher, as he gets sucked into the daily lives and troubles of his demi-human classmates.