Sable's Grimoire
Wanneer Sable wordt aangenomen op de Amadronia Magic Academy, denkt hij dat zijn droom om een wereldberoemde magie-onderzoeker te worden eindelijk binnen handbereik is.
Helaas voor Sable blijkt dat tijdens zijn eerste dag op Amadronia niet het geval te zijn. Speel Sable, een magie-onderzoeker in spe die wordt meegesleurd in de dagelijkse levens en problemen van zijn half-menselijke klasgenoten.