STUMP
The Brave Stump sets out to chase lumberjacks through which he is no longer a beautiful tree. Guide Stump through five lands, collect lost leaves and help him regain his former shape.
The second game mode allows you to breed wonderful trees, starting with seeds and pots with soil.