De moedige Stump begeeft zich op jacht naar houthakkers waardoor hij niet langer een mooie boom is. Leid Stump door vijf landen, verzamel verloren bladeren en help hem zijn oude vorm terug te krijgen.
In de tweede spelstand kun je prachtige bomen kweken, te beginnen met zaden en potten met aarde.