Piczle Cross: Story of Seasons
Enjoy the bucolic charm of Story of Seasons while relaxing and exercising your brain with classic logic-puzzles. All your favourite villagers and bachelors, tools and crops, animals and upgrades in nonogram form will provide you with countless hours of puzzling!
With 350 puzzles featuring a wealth of different Story of Seasons mainstays you’ll have a veritable pasture-full of puzzling pleasure!
As you clear puzzles the seasons progress, your farm expands, livestock appears and crops grow.
5 unlockable collage puzzles celebrate Story of Seasons’ festivals by combining dozens of puzzles into a bigger picture.
True to the Piczle series, Piczle Cross; Story of Seasons provides the most feature-rich and option-abundant experience available to cater the puzzling experience to your exact liking. From hiding away the timer to correcting your mistakes, from choosing the puzzles’ themes to managing how completed clues are marked off, you can play exactly how you want. There is no wrong way to play!
Clearing specific puzzles will unlock entries in the in-game 100+ page almanac that celebrates all your favourite characters and critters from the Story of Seasons games.