Piczle Cross: Story of Seasons
Geniet van de landelijke charme van Story of Seasons terwijl je ontspant en je hersenen traint met klassieke logicapuzzels. Al je favoriete dorpelingen en vrijgezellen, gereedschappen en gewassen, dieren en upgrades in nonogramvorm. Dat is gegarandeerd talloze uren puzzelplezier!
Met 350 puzzels die een overvloed aan verschillende bekende gezichten uit Story of Seasons laten zien, heb je een 'weide' wereld vol puzzelplezier!
Naarmate je puzzels oplost, gaan de seizoenen voorbij, breidt je boerderij zich uit, verschijnt er vee en groeien er gewassen.
Vier de festivals van Story of Seasons met 5 vrij te spelen collagepuzzels waarmee je tientallen puzzels combineert tot een groter geheel.
Piczle Cross: Story of Seasons biedt een ervaring geheel in de stijl van de Piczle-serie, boordevol functies en opties om de puzzelervaring precies op jouw wensen af te stemmen. Van je timer verbergen, je fouten corrigeren en puzzelthema's kiezen tot het beheren van de manier waarop voltooide aanwijzingen worden afgevinkt, jij speelt precies zoals jij het wilt. De game verkeerd spelen bestaat niet!
Door specifieke puzzels op te lossen, ontgrendel je onderwerpen in de almanak in de game, die meer dan 100 pagina's telt en waarin al je favoriete personages en beestjes uit de Story of Seasons-games aan bod komen.