Operencia: The Stolen Sun
Operencia: The Stolen Sun embraces everything you love about classic first-person dungeon-crawlers, enhancing the old-school turn-based RPG experience with modern sensibilities. Gather your team of memorable characters and guide them through a world inspired by Central European mythology, where history meets legend. Unreal Engine 4 powers breathtaking environments, from traditional tombs and dungeons to enchanted castles and a forest made of copper.