Operencia: The Stolen Sun is alles wat je leuk vindt aan klassieke first-person dungeon-crawlers, waardoor de old-school turn-based RPG ervaring nog beter wordt door moderne sensibiliteit. Verzamel een team van fantastische personages en leid ze door een wereld geïnspireerd door de Midden-Europese mythologie, waar geschiedenis en legende elkaar ontmoeten. De Unreal Engine 4 zorgt voor adembenemende omgevingen, van traditionele graven en kerkers tot betoverde kastelen en een bos van koper.