One Last Memory - Reimagined
One Last Memory is an emotional story-driven 3rd person exploration game that heavily utilizes adventure game features. You play as an unknown man who re-discovers his own past and lost memories on his journey through the beautiful and diverse nature. On your way you will not only explore the intense and sad background story of the protagonist but also fight against his literally materialized fears.
A great combination of a relaxing exploration and an exciting adventure game filled with joyful, sad and breathtaking moments awaits you.