Never Stop Sneakin'
Can you believe it? That madman, Amadeus Guildenstern, just travelled through time and kidnapped all the U.S. Presidents!
If you're going to fix history, you'll need the help of the world's most elite stealth operatives: The Department of Sneakin'.
Infiltrate the enemy base, avoid their patrols, and hack their systems to gain valuable intel. Build your Sneakin' HQ, and figure out how to stop Guildenstern's time-travelling scheme!