Never Stop Sneakin'
Niet te geloven! De krankzinnige Amadeus Guildenstern heeft zojuist een reis door de tijd gemaakt en heeft alle presidenten van de Verenigde Staten van Amerika ontvoerd!
Met de hulp van The Department of Sneakin', de elite van geheim agenten, is het aan jou om de geschiedenis weer te herstellen.
Infiltreer de vijandelijke basis, ontwijk hun patrouilles en breek in op hun computersystemen om waardevolle informatie te vergaren. Bouw je eigen Sneakin' hoofdkwartier, en stop Amadeus Guildenstern en zijn snode tijdreizende plannen!