Loop
Loop is a vibrant Contemplative Puzzle Game; where you and your companion travel through a mysterious, ethereal temple.
Loop will help you relax within beautiful and varied environments. The gameplay is centered in playing along with an AI which acts both as a reliable guide through the temple and as a faithful companion to discover the world with. The game narrative will take you through rich environments and unique and creative puzzles.