Little Red Riding Hood: Wonder Animals Vol.2
In this exciting sequel, Little Red Riding Hood, along with her loyal companions Liro and Faina, faces her biggest challenge yet: the fearsome Witch of the Enchanted Forest. After discovering that the witch plans to cast a spell on the entire forest and turn it into her dark domain, Little Red Riding Hood and her friends know they must act quickly to save their home and its inhabitants.
★ Soundtrack with 10 charming melodies that complement the atmosphere of the game.
★ Immersive narrative with over 10,000 words that delve into the story and characters.