Gunbrella is a gritty noir-punk action-adventure set in a world dependent on a rapidly diminishing natural resource.
Fill the rain-soaked boots of a gruff woodsman on a quest for revenge, entering an unfamiliar town armed only with the titular Gunbrella, a high-caliber firearm that doubles as an umbrella.
Engage in thrilling, side-scrolling action making full use of the Gunbrella's unique maneuverability and close-quarters combat capabilities. The Gunbrella is more than just a weapon - use it to glide, swing, dash, and dive around the world and discover seemingly unattainable secrets along the way.