Gunbrella is een rauw noir-punk avontuur vol actie in een wereld die afhankelijk is van een snel verdwijnende natuurlijke bron.
Stap in de doorweekte laarzen van een norse houthakker op een missie naar wraak en betreed een onbekende stad bewapend met alleen de Gunbrella uit de titel, een vuurwapen dat ook dienst doet als paraplu.
Bereid je voor op spannende, zijwaarts scrollende actie en maak goed gebruik van de unieke wendbaarheid en gevechtscapaciteiten van de Gunbrella in krappe ruimtes. De Gunbrella is meer dan alleen maar een wapen. Gebruik hem om te zweven, slingeren, sprinten en duiken in de wereld en ontdek onderweg ogenschijnlijk onbereikbare geheimen.