Glitch Busters: Stuck On You
It’s a normal day on the net, until a virus outbreak turns everything upside-down. Only your squad of GLITCH BUSTERS can take on the net’s kookiest bugs in an online world gone haywire.
In the far-flung future, the AI that populate the net come under attack by mysterious viruses—and it’s up to your squad of GLITCH BUSTERS to keep them from infecting every AI in the virtual world!
Take on the net’s worst enemies in a wacky online world gone haywire! From Review Mountain to Tube City, the wild online world of GLITCH BUSTERS features a unique 2D transformed to 3D visual style that's a little absurd and definitely over the top.
Squad-up with up to 3 other friends on a chaotic quest to clear the net’s biggest threats in inventive stages that take you from a towering metropolis to a roaring volcano. Use never-before-seen magnetic co-op abilities and an arsenal of unlockable weapons to take on a menagerie of viruses that threaten to shutdown the online world for good.