Glitch Busters: Stuck On You
Het is een normale dag op het net, totdat een virusuitbraak alles op zijn kop zet. Alleen jouw team van GLITCH BUSTERS is opgewassen tegen de raarste bugs van het net in een online wereld die helemaal is doorgedraaid.
In de verre, verre toekomst worden de AI's die het net bevolken aangevallen door mysterieuze virussen, en het is aan jou en je team GLITCH BUSTERS om te voorkomen dat ze iedere AI in de virtuele wereld infecteren!
Neem het op tegen de ergste vijanden van het net in een maffe online wereld die helemaal is doorgedraaid! Van Review Mountain tot Tube City; de gestoorde online wereld van GLITCH BUSTERS heeft een unieke 2D-naar-3D-stijl die een beetje absurd en hartstikke over the top is.