Gimmick! Special Edition
Explore a physics-based playground that was way ahead of its time. As the cute youkai Yumetaro, use your star-summoning powers to tackle complex challenges with creativity and finesse. Your wonderful star will help you reach hidden spots, traverse cliffs, and pull off trick shots that outwit even the toughest baddies!
Gimmick! Special Edition features a time attack mode for speedrunners, and completionists can hunt for secrets all throughout the game. Unlock a wonderful surprise by finding everything. For a hard-core challenge, disable all quality-of-life features in "Serious Mode" to crank up the excitement!