Giant Wishes
After being disrespected time and time again in her village, a young flourist named Runi decides to find a giant woman who was desperate to repair her vegetable garden and barter for her help. And so she meets Lady Blerog, a fierce retired warrior who possesses a secret vitamin whey capable of turning any human into a giant.
Giant Wishes is a visual novel following Runi’s path to grow bigger and stronger, to make others respect her and to fend for herself. Explore 4 possible endings by making choices for Runi and unlock CG scenes as you progress through this comical and larger-than-life adventure!