De jonge bloemiste Runi wordt respectloos behandeld in haar dorp. Ze besluit een reuzin te zoeken om haar moestuin te herstellen en haar hulp in te schakelen. En zo ontmoet ze Lady Blerog. Deze felle krijger is met pensioen en bezit een geheime vitamine met wei waarmee ieder mens in een reus kan veranderen.
Giant Wishes is een visuele roman over Runi's reis om groter en sterker te worden, zodat anderen haar zullen respecteren en ze beter voor zichzelf op kan komen. Ontdek vier mogelijke eindes door keuzes te maken voor Runi en ontgrendel CG-scènes naarmate je verder komt in dit komische en meer dan levensechte avontuur!