Funny Car Wash - Trucks & Cars Carwash RPG Game Garage for Kids & Toddlers
In this unique game for boys and girls, kids of all ages, you run your own car wash garage.
With every cleaning action you earn diamonds, which you can then use to unlock new vehicles or to make your vehicles dirty again. Long-term motivation guaranteed!
You don't need any language skills to play this game! This makes it the perfect educational game for babies too. Just use your finger, choose a tool and wash your chosen car right on the Nintendo Switch console screen.
Please note that this game only uses the touch functionality of the Nintendo Switch console.