In dit unieke spel voor jongens en meisjes, kinderen van alle leeftijden, run je je eigen wasstraat.
Je hebt geen taalvaardigheid nodig om dit spel te spelen! Dit maakt het ook het perfecte educatieve spel voor baby's. Gebruik gewoon je vinger, kies een gereedschap en was je gekozen auto rechtstreeks op het scherm van de Nintendo Switch console.
Houd er rekening mee dat deze game alleen de aanraakfunctionaliteit van de Nintendo Switch console gebruikt.